дидактикалық материалдар мен көрнекілік түрлері > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

дидактикалық материалдар мен көрнекілік түрлері

페이지 정보

profile_image
작성자 Alice
댓글 0건 조회 6회 작성일 24-10-22 04:52

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=дидактикалық+материалдар+мен+көрнекілік+түрлері
 
 
дидактикалық материалдар мен көрнекілік түрлері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Көрнекілік арқылы оқушылардың қоршаған орта мен өмір құбылысын және заттарды салыстыра отырып ойлап, қабылдау арқылы оқушылардың сана-сезімі қалыптасады, мәселені түйсіну деңгейі артады. Дидактикалық материал сыныпта немесе үйде өздігінен жұмыс істеу үшін оқушыларға таратылатын немесе бүкіл сынып алдында мұғалімнін көрсететін. Сабаққа қажетті дидактикалық көрнекі құралдардың түрлері: Заттық, образдық, графикалық Синтетикалық, синхроникалық кестелер Буклеттер, альбомдар Кеспе, үлестірмелі қағаздар Тірек. Көрнекілік әдістерін шартты түрде екі үлкен топқа бөлуге болады: иллюстрация және демонстрация. Иллюстрация әдісі арқылы оқушыларға. Көрнекіліктерді қолдан жасау – аса күрделі дүние. Оған қойылатын басты талаптар мыналар: Жазуын соңғы партада отыратын бала да оқи алатындай болу керек. Көркемдеуі, безендіруі, бояулары. Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнін оқыту әдістемесінде дидактикалық жүйенің негізгі қызметі Сөз мәнері мен сөйлеу этикеті және визуалды материалдар арқылы. ЖОСПАР 1.Көрнекілік принципінің мәні. 2.Көрнекілік принціпі-дидактикалық құрал және әдіс ретінде. 3.Қазіргі заманғы оқытудың көрнекілік құралдарының сипаттамасы. Көрнекілік әрбір сабақтың тірегі. Әдебиет сабағындағы көрнекі құралдардың түрлері және маңызы. Әдебиет пәнінде көрнекілікті қолдану принципі. Көрнекілік оқытуда заттар мен құбылыстардың өзіне тән жаратылыс бітімін, сырсипаттарын сезім мүшелері арқылы көзбен көріп, қолмен ұстап, құлақпен естіп қабылдауға баулитын дидактикалық. Көрнекілік дегеніміз – оқытуда заттар мен құбылыстардың өзіне тән жаратылыс бітімін, сыр- сиппаттарын сезім мүшелері арқылы көзбен көріп, қолмен ұстап,құлақпен. ЖОСПАР 1.Көрнекілік принципінің мәні. 2.Көрнекілік принціпі-дидактикалық құрал және әдіс ретінде. 3.Қазіргі заманғы оқытудың көрнекілік құралдарының сипаттамасы. Сабаққа қажетті дидактикалық көрнекі құралдардың түрлері: заттық, образдық, графикалық, синтетикалық, синхроникалық кестелер; буклеттер, альбомдар; техникалық. Көрнекіліктің әр түрлі құралдарын қолдану оқушыларды белсендіреді, олардың назарын аударады, осылайша олардың дамуына көмектеседі, материалды берік. Оқу материалын меңгертудің әрбір кезеңінде мұғалім өзінің алдына 4 түрлі дидактикалық мақсат қояды. Олар: • оқушыны оқу материалымен таныстыру. Дидактикалық материал сыныпта немесе үйде өздігінен жұмыс істеу үшін оқушыларға таратылатын немесе бүкіл сынып алдында мұғалімнін көрсететін. Көрнекілік педагогикадағы дидактикалық тәсіл. Ол ақпараттың, дәрістің, үгіт-насихаттың, жарнаманың танымдылығы мен пәрменділігін арттыру жолы, оқытуда заттар мен құбылыстардың әр қайсысының өзіне тән жаратылыс. Көрнекілік дегеніміз – оқытуда заттар мен құбылыстардың өзіне тән жаратылыс бітімін, сыр- сиппаттарын сезім мүшелері арқылы көзбен көріп, қолмен ұстап,құлақпен.



түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығы 10 сынып - кеңістіктегі арақашықтықтар 10 сынып қмж [Читать далее...]

Сабақ мақсаты: Перпендикуляр, көлбеу және оның жазықтыққа түсірген проекциясы түсініктерімен танысу және оларды кеңістікте қарастыру. Нүктеден жазықтыққа жүргізілген көлбеу деп берілген нүктені жазықтықтың кез келген нүктесімен қосатын, жазықтыққа перпендикуляр болмайтын кесіндіні айтады. Сабақтың тақырыбы: Түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығы. Сабақтың түрі:Аралас сабақ. Сабақтың өткізілу формасы: Ұжымдық. Аннотация. Сабақта оқу мен жазу арқылы сыни тұрғыдан ойлау стратегияларын қолдандым.Бұл стратегияның оқушыларға тиімділігі сонда: Оқушының жүйелі ойлау қабілетін дамытады. Сауатты болуына жол ашады. 10-сыныпта екіөлшемді кеңістікті кеңейту арқылы түзулерді үшөлшемді кеңістікке орналастыру барысында не өзгеретінін, қиылыспайтын түзулер әрқашан. О қу мақсаты: 11.3.3.1 кеңістіктегі екі нүкте, нүкте мен түзу, нүкте мен жазықтық, екі айқас түзулер арасындағы қашықтықты есептейді;. Сабақ мақсаты. Түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығы. Үш перпендикуляр туралы теорема. Басты Халықаралық стандарттарға негізделген курстар Геометрия 10-сынып. Түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығы. Үш перпендикуляр туралы теорема. Басты Халықаралық стандарттарға негізделген курстар Геометрия 10-сынып. 10.2.6 перпендикуляр түзулердің анықтамасы мен қасиеттерін білу және оларды есептер шығаруда қолдану;10.2.7 түзу мен жазықтықтың перпендикулярлық анықтам. 10.3.3 жазықтықтар арасындағы бұрыштың (екіжақты бұрыш) анықтамасын білу, кескіндей алу және оның шамасын табу; 10.3.4 жазықтықтардың перпендикулярлық белгісі мен қасиетін білу және. Сабақ мақсаты: Перпендикуляр, көлбеу және оның жазықтыққа түсірген проекциясы түсініктерімен танысу және оларды кеңістікте қарастыру. Нүктеден жазықтыққа жүргізілген көлбеу деп берілген нүктені жазықтықтың кез келген нүктесімен қосатын, жазықтыққа перпендикуляр болмайтын кесіндіні айтады. 10.2.6 перпендикуляр түзулердің анықтамасы мен қасиеттерін білу және оларды есептер шығаруда қолдану;10.2.7 түзу мен жазықтықтың перпендикулярлық анықтам. Қате туралы хабарландыру. Түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығы. Үш перпендикуляр туралы теорема – Геометрия, 10-сынып (Бейімді оқыту), оқушыларға, студенттерге және мұғалімдерге. Түзу мен жазықтық арасындағы бұрышты кескіндеуде және оның шамасын табуда қателіктер жібереді. Түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығы. Үш перпендикуляр туралы теорема (Геометрия, 10 сынып, I тоқсан) Түзу мен жазықтықтың арасындағы бұрыш 1. 10-сыныпта екіөлшемді кеңістікті кеңейту арқылы түзулерді үшөлшемді кеңістікке орналастыру барысында не өзгеретінін, қиылыспайтын түзулер әрқашан. Геометрия 10-сынып 2-тоқсан (жаратылыстану-математикалық бағыт) Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 10-сынып оқушыларына «Геометрия» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және.


стилистикалық норма дегеніміз
біріңді қазақ бірің дос көрмесең істің бәрі бос мағынасы
бақытжан момышұлы өмірбаяны
қас сұлудың өзі едің скачать slowed
әрбір бала жарық жұлдыз слайд
отпен аластау сөздері
ф оңғарсынова оюлар өлеңі
праздник прощание с букварем 1 класс сценарий современный
абайдың ең соңғы өлеңі

.
==============================================================

~~~~~ бетт?к кер?лу коэффициент? деген не ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


062-226-5193

평일 : 09:00 - 18:00
(점심시간 12:00 - 13:00 / 주말, 공휴일 휴무)

  • 상호 : 가승 감정평가사
  • 대표 : 오치훈
  • 전화 : 062-226-5193
  • 주소 : 광주광역시 동구 동명로 114, 4층(지산동)
  • 메일 : gaseung@kapaland.co.kr
  • 팩스 : 062-227-5193
  • 사업자등록번호 : 169-56-00607
Copyright © 감정평가사·행정사사무소 가승 All rights reserved.