таусамалы алматы - мкр таусамалы > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

таусамалы алматы - мкр таусамалы

페이지 정보

profile_image
작성자 Mari Mount
댓글 0건 조회 9회 작성일 24-10-09 06:25

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=таусамалы+алматы+мкр+таусамалы
 
 
таусамалы алматы - мкр таусамалы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=рационал+сандар+жиыны+натурал+сандар+деген+не+1+сынып
 
 
рационал сандар жиыны - натурал сандар деген не 1 сынып [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=книга+6+класс+английский+язык+электронные+учебники+6+класс+казахстан
 
 
книга 6 класс английский язык - электронные учебники 6 класс казахстан [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=жобалау+әдісі+туралы+түсінік+жобалау+түрлері
 
 
жобалау әдісі туралы түсінік - жобалау түрлері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=офис+дом+астана+тоо+офис+дом+контакты
 
 
офис дом астана - тоо офис дом контакты [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=бараат+түні+2023+бараат+түні+ораза+ұстау+уақыты
 
 
бараат түні 2023 - бараат түні ораза ұстау уақыты [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
Болашақ педагогтарды кəсіби даярлау процесінде олардың жобалау іс-əрекетіне даярлығын қалыптастыру мəселесінің орны ерекше. Себебі жалаң білімдер, іскерліктер жəне дағдылар қалыптастырудан құзыреттіліктер қалыптастыруға көшіп отырған бүгінгі күнгі білім парадигмасына сəйкес ең алдымен педагогты шығармашылықпен жұмыс жасауға дайындау қажеттігі туады. Ал оның шығармашылықпен жұмыс жасай алуы аталған даярлықтың, яғни жобалау іс-əрекетіне дайындығының, қалыптасуымен тығыз байланысты. Жобалау әдісінің тарихы: • Жобалап оқыту технологиясы өткен ғасырдың басында АҚШ-та дүниеге келген. Оны проблемалар әдісі деп те атаған, откенди козгап бекерге скачать америка философы әрі педагогы Дж. Дьюи, және оқушысы У.Х. Килпатри ойлап тапты. Дж. Дьюи оқудың белсенді формасын ұсынды. Бұл жерде өмірден алынған проблема қажет, ол бала үшін маңызды әрі таныс болуы керек, оны шешу үшін өз білімін пайдалана алатындай болу керек. 5. • Жобалап оқыту технологиясы орыс педагогтарының да назарын аударған. Жобалап оқыту идеясы Россияда Америка педагогтарымен параллель келген. Қызығушылығын арттыру жолдарын қарастырдым. Негізгі жобалау әдісі Жапонияда 1990 жылдары жобалау бизнесінің Мекеменің стратегиялық даму анализі атты. Жобалау әдісінің тарихы: • Жобалап оқыту технологиясы өткен ғасырдың басында АҚШ-та дүниеге келген. Оны проблемалар әдісі деп те атаған, америка философы әрі педагогы Дж. Дьюи, және оқушысы У.Х. Килпатри ойлап тапты. Дж. Дьюи оқудың белсенді формасын ұсынды. Бұл жерде өмірден алынған проблема қажет, ол бала үшін маңызды әрі таныс болуы керек, оны шешу үшін өз білімін пайдалана алатындай болу керек. 5. • Жобалап оқыту технологиясы орыс педагогтарының да назарын аударған. Жобалап оқыту идеясы Россияда Америка педагогтарымен параллель келген. Жобалау әрекетінің ұйымдастыру логикасы мынадай. Жобалау тақырыбы әрбір қатысушымен жәй ғана формулировкада беріледі. Тақырып бойынша жұмыс мерзімі көрсетіледі. Кейін әр қайсысы сол шекара аймағында өз мәселесін, өз сұрағын табулары керек. Жобалау тақырыбы кейін қатысушыларға оның жасы мен фантазиясына сай келетіндей тақырыпқа қатысты таңдалынады. ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған. Жобалау әдістері. Жобалаудың негізгі кезеңдері.
сор 3 класс 2 четверть русский язык ответы
олх астана квартиры посуточно
субстратты фосфорлану
вставить видео в презентацию онлайн
почтовый индекс жамбылская область город тараз

.
==============================================================

~~~~~ откенди козгап бекерге скачать ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


062-226-5193

평일 : 09:00 - 18:00
(점심시간 12:00 - 13:00 / 주말, 공휴일 휴무)

  • 상호 : 가승 감정평가사
  • 대표 : 오치훈
  • 전화 : 062-226-5193
  • 주소 : 광주광역시 동구 동명로 114, 4층(지산동)
  • 메일 : gaseung@kapaland.co.kr
  • 팩스 : 062-227-5193
  • 사업자등록번호 : 169-56-00607
Copyright © 감정평가사·행정사사무소 가승 All rights reserved.