қазақ педагогика тарихындағы педагогикалық идеялар - қазақстанда педагогика ғылымының негізін қалаушы > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

қазақ педагогика тарихындағы педагогикалық идеялар - қазақстанда педаг…

페이지 정보

profile_image
작성자 Gino
댓글 0건 조회 16회 작성일 24-10-06 16:48

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
қазақ педагогика тарихындағы педагогикалық идеялар - қазақстанда педагогика ғылымының негізін қалаушы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Тарихи-педагогикалық білімнің құрылымы мен қызметтері; педагогикалық идеялар, ой-пікірлер, іс-тәжірибелер, үлгілер, негізгі педагогикалық қағидалар (идея, болжам, тұжырымдама, теория. Қазақ жастарына осы ғылымдар негізінде алғашқы мәлімет берді, ұлт жоспары 100 нақты қадам мақсаты ғылыми терминдердің шығуына негіз болды. Қазақ мектептерінде оқыту жүйесінің қазақ тілінде жазылған ең алғашқы құралының бірі — 1929 жылы «Қазақ" баспасынан жарық көрген "Комплекспен оқыту жолдары" атты еңбегі. 1931 жылы Абай атындағы Қазақтың Мемлекеттік Педагогикалық институтының химия факультетің бітірді. 1947жылы Абай атындағы Қазақ педагогика институтының тарих факультетін бітірісімен институт қабырғасындағы қоғамдық және педагогикалық іске қызу араласып, студенттерге тәлім-тәрбие береді. Г.А.Уманов Қазақстанда ғана белгілі Ғылым емес, сонымен қатар ТМД елдерінде де танымал. Қазақ жастарына осы ғылымдар негізінде алғашқы мәлімет берді, ғылыми терминдердің шығуына негіз болды. Қазақ мектептерінде оқыту жүйесінің қазақ тілінде жазылған ең алғашқы құралының бірі — 1929 жылы «Қазақ" баспасынан жарық көрген "Комплекспен оқыту жолдары" атты еңбегі. 1931 жылы Абай атындағы Қазақтың Мемлекеттік Педагогикалық институтының химия факультетің бітірді. 1947жылы Абай атындағы Қазақ педагогика институтының тарих факультетін бітірісімен институт қабырғасындағы қоғамдық және педагогикалық іске қызу араласып, студенттерге тәлім-тәрбие береді. Г.А.Уманов Қазақстанда ғана белгілі Ғылым емес, сонымен қатар ТМД елдерінде де танымал. Педагогика ғылымының негізін салушы – Я.А.Коменский ХХ ғасырға дейінгі Қазақстандағы мектеп пен педагогиканың қалыптасы тарихы. Тарихи-педагогикалық білімнің құрылымы мен қызметтері; педагогикалық идеялар, ой-пікірлер, іс-тәжірибелер, үлгілер, негізгі педагогикалық қағидалар (идея, болжам, тұжырымдама, теория. Қайта өрлеу кезеңіндегі тәрбиенің мақсаты — үйлесімді жетілген тұлғаны тәрбиелеу, яғни тұлғаның физикалық кемелділігі мен рухани байлығы үйлесімді дамуы тиіс. Қайта өрлеу дәуірі бірқатар жарқын ойшылдарды, педагог-гуманистерді дүниеге алып келді. Педагогикалық ойдың тереңдеуіне үлкен үлес қосқан итальяндық Витторино да Фельтре (ж.), француз ойшылы Франсуа Рабле (ж.), ағылшындық Томас Мор (ж.) т.б., олар. 2.Педагогика ғылымының негізін салушы – Я.А.Коменский ХХ ғасырға дейінгі 3.Қазақстандағы мектеп пен педагогиканың қалыптасы тарихы. Зерттеу жұмыстың мақсаты: Қазақстан педагогикасы ның тарихының даму кезеңдерін анықтау. Зерттеу жұмыстың міндеттері: •Ежелгі және орта ғасырлық педагогикалық ойларды талдау; •Қазақ хандығы тұсындағы тәлім тәрбиенің ерекшелігін қарастыру; •Ресей отаршылдығына қарсы қазақ даласындағы ұлт-азаттық қозғалыстар және ағартушылық-демократиялық идеялардың. өркен жаюын зерделеу; •Кеңестiк дәуiрдегi қазақ Қазақ жеріндегі алғашқы педагогикалық ой-пікірлер 1. Еуразия даласындағы алғашқы Қазақ педагогика ғылымы әлемдік педагогиканың құрамдас бөлігі. Қазақ жастарына осы ғылымдар негізінде алғашқы мәлімет берді, ғылыми терминдердің шығуына негіз болды. Қазақ мектептерінде оқыту жүйесінің қазақ тілінде жазылған ең алғашқы құралының бірі — 1929 жылы «Қазақ" баспасынан жарық көрген "Комплекспен оқыту жолдары" атты еңбегі. 1931 жылы Абай атындағы Қазақтың Мемлекеттік Педагогикалық институтының химия факультетің бітірді. 1947жылы Абай атындағы Қазақ педагогика институтының тарих факультетін бітірісімен институт қабырғасындағы қоғамдық және педагогикалық іске қызу араласып, студенттерге тәлім-тәрбие береді. Г.А.Уманов Қазақстанда ғана белгілі Ғылым емес, сонымен қатар ТМД елдерінде де танымал. Қазақ жастарына осы ғылымдар негізінде алғашқы мәлімет берді, ғылыми терминдердің шығуына негіз болды. Қазақ мектептерінде оқыту жүйесінің қазақ тілінде жазылған ең алғашқы құралының бірі — 1929 жылы «Қазақ" баспасынан жарық көрген "Комплекспен оқыту жолдары" атты еңбегі. 1931 жылы Абай атындағы Қазақтың Мемлекеттік Педагогикалық институтының химия факультетің бітірді. 1947жылы Абай атындағы Қазақ педагогика институтының тарих факультетін бітірісімен институт қабырғасындағы қоғамдық және педагогикалық іске қызу араласып, студенттерге тәлім-тәрбие береді. Г.А.Уманов Қазақстанда ғана белгілі Ғылым емес, сонымен қатар ТМД елдерінде де танымал.



қасқырлар өте ақылды - қасқыр туралы әңгіме [Читать далее...]

Қасқыр туралы Әңгімелер ️ қазақша казакша «Алла өте шапағатты, өте мейірімді, зор рақым. Қасқырлар туралы Әңгімелер ️ қазақша казакша. Біреулер: «қасқыр қойды мойнынан ұстайды» десе, жазушы Кәдірбек Сегізбаев: «қасқыр қойды құйрығынан ұстайды да, жилстройсбербанк ипотека для женщин құйрықты жұлып ап қылғытып. Ал адамдар уақты өте келе кімнің-кім екенін танып жатады. Қасқырлар екінші жартысын өмірде бір-ақ рет таңдайды. Екінші жартысынан айырылған қасқыр. Қасқырлар өте төзімді келеді және өз аумағында ең қаһарлы жыртқыш саналады. Ірі еркек қасқырлардың салмағы мекен ететін жеріне байланысты 50-80 келі аралығында болады. 24) Өмірде қасқырдай айлакер,ұйымшыл,ақылды жыртқыш жоқ. 25) Қасқыр қыста боранды күндері 100 шақырымнан астам жортады. 26) Аңшылар қасқырды аулауға шыққанда,мылтығының ұңғысының аузын жауып қоятын болған,себебі қасқырлар неше шақырымнан болса да мылтықтың иісін сезіп қояды. Қасқырлар араларында жұп қасқырға (яғни, еркек пен ұрғашы) құрмет көрсетеді. Олжалы бола қалса бірінші соларға бөліп береді, жататын жерлерін де жайлы, оңашалау жерден таңдап қояды. Күшті қасқырлар әлсіздерге қамқор болады. НҰРЛАН ҚАЗИҰЛЫ. Последние записи: Бақытты болсын!!! Посол «Дружбы» Ринат Заитов сайлауға түсемін дейді. Егер шынымен. 118. Нравится. Қасқырды қалайша ақымақ дейміз? Бүкіл дүниежүзілік ғылыми орталық ақылды хайуанға адамды, дельфинді, маймылды, итті және жылқыны жатқызады. Олар, неге екені белгісіз, қасқырды ақылды хайуанға қоспайды. Ғалымдардың дәлелдеуінше, ит пен қасқырдың тегі бір болса, итті ақылды деп мадақтап, ал қасқырды ақымақ деп шетке қағуға қандай қақымыз бар? Ғылым қабылдай ма, қабылдамай ма, мен қасқырды ақылды. Қасқыр асыраған балалар өте қайратты болып өскен. Бұлар жайында көптеген аңыздар, естеліктер бар – Біздің ұлан-ғайыр атырабымызда аңның неше атасы, құстың сан алуан түрлері, жәндіктің түрі өте көп. Десекте бір кездері қазақ даласын жолбарыстардың да мекен еткені шындық. Мұхтар Мағауинның «Шақан шерісін» біздің ұрпақ жастанып оқып өсті. Бұл хайуан да әңгімемізге арқау болсын, білгеніңізді айта отырсаңыз – ХVІІ ғасырда Ақмола облысындағы Қорғалжың көлінде жолбарыс көп болған екен. Көлдің жиегіндегі қамыстың арасын құндыз да мекен етіпті. Қасқыр адамдарда аралас сезім тудырады. Кейбір мәдениеттерде оларға үлкен құрметпен қарайды, ал басқаларында үй жануарларының көзін құртып, уақыт өте. Қасқырдың ішіндегі көк аспан түстес келетіндері мен ақ қасқырлар аса киелі хайуан болып есептеледі. Қасқырлар араларында жұп қасқырға (яғни, еркек пен ұрғашы) құрмет көрсетеді. Олжалы бола қалса бірінші соларға бөліп береді, жататын жерлерін де жайлы, оңашалау жерден таңдап қояды. Күшті қасқырлар әлсіздерге қамқор болады. НҰРЛАН ҚАЗИҰЛЫ. Последние записи: Бақытты болсын!!! Посол «Дружбы» Ринат Заитов сайлауға түсемін дейді. Егер шынымен. 118. Нравится. Бірақ, дала жыртқышы болғанмен өте ақылды. Ата-бабамыз осы жағын киелі санап, қатты бағалаған. Себебі, олар қанша азулы болса да көршісіне ешқашан қастық етпейді. Әлемде ғалымдар итті ақылды хай-уан санатына жатқызғанда, бұл тізімге қасқырды қоспаған екен. Бұл туралы Қасымхан Бегмановтың «Этнографпен. Бірақ, дала жыртқышы болғанмен өте ақылды. Ата-бабамыз осы жағын киелі санап, қатты бағалаған. Себебі, визовый центр алматы шенген олар қанша азулы болса да көршісіне ешқашан қастық етпейді. Қасқыр туралы Әңгімелер қазақша казакша.


ауыл туралы тақырыптар
хабаршы журналы
қазығұрттың басында кеме қалған
күміс теңге табылған қала
куда можно сдать старые вещи в алматы

.
==============================================================

~~~~~ менің елім менің жерім ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


062-226-5193

평일 : 09:00 - 18:00
(점심시간 12:00 - 13:00 / 주말, 공휴일 휴무)

  • 상호 : 가승 감정평가사
  • 대표 : 오치훈
  • 전화 : 062-226-5193
  • 주소 : 광주광역시 동구 동명로 114, 4층(지산동)
  • 메일 : gaseung@kapaland.co.kr
  • 팩스 : 062-227-5193
  • 사업자등록번호 : 169-56-00607
Copyright © 감정평가사·행정사사무소 가승 All rights reserved.