сыныптағы оқу тәрбие жұмысының нәтижесін талдаудың мақсаты - сыныптың тәрбие жұмысына талдау > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

сыныптағы оқу тәрбие жұмысының нәтижесін талдаудың мақсаты - сыныптың …

페이지 정보

profile_image
작성자 Kieran
댓글 0건 조회 21회 작성일 24-09-24 07:25

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=сыныптағы+оқу+тәрбие+жұмысының+нәтижесін+талдаудың+мақсаты+сыныптың+тәрбие+жұмысына+талдау
 
 
сыныптағы оқу тәрбие жұмысының нәтижесін талдаудың мақсаты - сыныптың тәрбие жұмысына талдау [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Сынып жетекшілерге арналған үлгілік тәрбие жұмысының жоспары. Начальные классы, Планирование, 4 класс, Тәрбие жұмысының жоспары. І. 2015/2016 жылғы тәрбие процесіндегі жүргізген жұмысының сараптамасы. Тәрбие – оқу процесімен бірге егіз жүретін, өте жауапты жұмыстар жүйесі. 5. Еңбек және экономикалық, экологиялық тәрбие және табиғатты қорғау қызметі. Тәрбиенің мақсаты: еңбек қатынастарында әлеуметтік мәнді мақсаткерлікті тәрбиелеу, оқушыларға еліміздің байлықтарын, табиғатын және өлкемізді қорғау мен сақтауға тәрбиелеу. Тәрбиенің міндеттері Жолдағы жағдайларды мектепте талдау. Оқушылармен жеке жұмыс. «Әдептілік тәрбие бастауы» өнеге сағаты. 3.2.Сыныптағы оқу-тәрбие жұмысы нәтижесінің талдауы. Қорытынды. тәрбие ықпалының нәтижесіне талдау жүргізу. 2. Тәрбиелеу ортасына жағдай тудыру: оқушылар. Оқу жылындағы 3 «Б» сынып оқушыларының ІІ жарты жылдықтағы тәрбие жұмысына талдау жасалды. Оқушылар түрлі іс – шараларға біркісідей ат салысты. Осы мақсатпен оқу – тәрбие беру жүйесінде білім алушылардың Қазақстан Республикасының азаматтары және ұлттық рухани 22-наурыз орай «Наурыз – жыл басы» атты тәрбие сағаттары өткізілді. Сәуір айында: «12 сәуір – ғарышкерлер күні», «Өнерін сыйлаған қрге шығар», «Жақсыдан үйрен,жаманнан жирен» атты тәрбие сағаттары өткізілді. Тәрбие жұмысының есебін жасау басында қиын болатын. қазір қайта үйрендім. Ответить. Лиза в 11:22. Алла жұмысыңыздың жемісін берсін. Керемет дайындық керемет сыныппен жұмыс. Сыныптан тыс тәрбие жұмысының әдістемесі" пәнінен оқу-әдістемелік кешен Х. Досмұхамедов ат. Атырау мемлекеттік университеттің «Мектептегі тәрбие жұмысының әдістемесі». мектептегі тұтас тәрбие жұмысын талдау; құрылымдық бөлімдердің (бастауыш сыныптар, клубтар жұмыс және т.б.) жұмысын талдау; сынып, үйірме, топтың жұмысын талдау; сынып жетекшінің, үйірме жетекшісінің жұмысын талдау. Субъект бойынша (кім талдайды?): директор, оның орынбасары жүргізетін талдау; сынып жетекшінің, үйірме жетекшісінің жргізетін талдауы; оқушылар талдауы; педагогтар, ата-аналар, оқушылар қатыса жүргізілетін талдау. Тәрбие жұмысының мақсаты: Оқушының дүниетанымдық қабілетін қалыптастыру және дамыту арқылы оқу мен тәрбие жұмысында жаңашыл іс – әрекетпен шығармашыл тұлға тәрбиелеу. ТЖО Камаева Б.К. ТЖО Наурызова А.С. педагог -ұйымдастырушы. Жумагалиев А.К. ҚР Мемлекеттік Туын енгізу, шығару және Гимнің орындау рәсімімен жаңа оқу жылын ашу. Оқушыларға патриот- тық, елжандылық, ұлт -жандылық тәрбие беру. Бақылаудың әрбiр формасының мақсаты болуы керек, ол оқу-тәрбие жұмысының әртүрлi кезеңiнде пайда болуы мүмкiн қиыншылықтардың алдын алуға жағдай жасауы керек. Бақылаудың үш түрi бар. Сынып жетекшілер әдістемелік бірлестіктердің жұмыс жоспары;. кітапхананың жұмыс жоспары; Ӛткен оқу жылы бойынша тәрбие жұмысын талдау;. Мектеп жұмысының мақсаты мен міндеттері: педагогикалық кадрлардың кәсіби шеберлігін арттыру негізінде оқу-тәрбие үдерісінің тиімділігін арттыру. 1. Оқушылар. Сынып жетекшісінің оқу тәрбие жұмысының нәтижесін талдау жүргізу. Сынып жетекшісінің оқу жылына талдау жұмысының шартты түрде алынған үлгі. сынып жетекшісінің күнделік дәптері. Тәрбие жұмысын жоспарлау кезінде сынып жетекшілері тәрбие жұмысының интерактивті формаларын көбірек пайдалануды қажет етеді;. 3. Әдістемелік бірлестік. Оқу-тәрбие жұмысын талдау жоспар Мектептің тегін жалпы білім алуға бағытталған қызметін ұйымдастыру Балаларды есепке алу бойынша ықшам ауданның үйлерін бекіту. Тақырыбы: 1. Сыныптағы тәрбие жұмысын жоспарлаудың тиімді тәсілдері. Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысын жоспарлау. Сынып жетекшісінің тәрбие. Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысының бағыттары: Баланың әлеуметтік қатынасына ықпал ететін әртүрлі субъектілерге көмектесу, бақылау жасау: отбасына әлеуметтік қолдау. Сыныптың тәрбие жүйесінің аса маңызды, айқындалған 5 компоненті: alt. Оқушыға тікелей ықпал жасау: Оның дара даму ерекшелігін, қызығушылығын, қоршаған ортасын танып білу; Тәрбие ықпалын алдын ала болжау, жобалау; Жеке дара және ұжымдық жұмыста тәрбие формалары мен тәсілдерін жүзеге асыру; Тәрбие ықпалының нәтижесіне талдау жүргізу. Жаңа оқу жылына белгіленген тәрбие жұмысының мақсаты мен міндеттерін анықтау. 3 Тәрбие сағатының формалары. Лекция мақсаты: мектептен және сыныптан тыс тәрбие жұмысының мақсаты, міндеттері, формалары туралы білім негіздерімен. Үлгілі орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен, Архар шағын жинақталған бастауыш мектебімен» мемлекеттік коммуналдық мекемесінде І тоқсан бойынша тәрбие бағытында жүргізілген жұмыстардың талдау есебі Оқу-тәрбие. 1 тоқсандық тәрбие бағыты бойынша атқарылған іс шаралардың талдау есебі. «Үлгілі орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен, Архар шағын жинақталған бастауыш мектебімен» мемлекеттік коммуналдық мекемесінде І тоқсан бойынша тәрбие бағытында жүргізілген жұмыстардың талдау есебі. Оқу-тәрбие үдерісінің сапасының көтерілуде жұмыстың ұйымдастырылуы маңызды орын алады. Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысының нәтижесін анықтау үшін «срез» тәсілін жүргізу. 3. Сынып ұжымымен талдау жұмысының әдістемесін ойластыру. 4. Педагогикалық моделдеудің қағидалары – сынып. жетекші іс-әрекетінің негізі. 3. Жалпы мектептік тәрбие жұмыстарының жоспары, оның құрлымы мен мазмұны. 4. Мақсаты: тәрбие жүйесінің сапасы мен тиімділігін арттыру, сынып жетекшілерінің құзыреттілігі мен кәсіби шеберлігін арттыру арқылы мектепте тәрбие нысандары мен әдістерін жетілдіру. Міндеттері: Жеке тұлғаның адамгершілік қасиеттерін жетілдіру мәселелері бойынша сынып жетекшілерін даярлаудың теориялық, ғылыми-әдістемелік деңгейін арттыру. № 1 отырыс. оқу жылындағы тәрбие жұмысын талдау. оқу жылында тәрбие жұмысын ұйымдастыру. Тәрбие жұмысын бір жылға жоспарлау. Өздігінен білім алу тақырыптарын таңдау (талқылау). МҰ жұмысын оқу жылына алдын ала жоспарлау. Оқу жылындағы тәрбие жұмысын талдау. Жазғы сауықтыру компаниясына дайындық.



мифтік таным - қазақ мифтері [Читать далее...]

Қалша қыдыр онымен үйленеді. Олардың арасынан қазақ халқының арғы атасы қазақ туады. Қазақтың үш ұлы -Бекарыс, Ақарыс, Жанарыстан қазақ халқын құраған үш жүздің ұрпағы тарайды. Отправить по электронной почте Написать об этом в блоге Опубликовать в Twitter Опубликовать в Facebook Поделиться в Pinterest. 1-курс магистранты, Қазақстан. Қазақ мифологиясының зерттелуінің кейбір ерекшеліктері. «Миф» – адам баласының рухани мәдениетінің ең көне түрі болса, «мифология» – адамзат баласының қоршаған ортаны танып-түсінуінің алғашқы көрінісін, мәдениеттің алғашқы базисін, дүниені танып білудің ең көне көрінісін зерттеуді мақсат еткен ғылым саласы. Қазіргі кезде когнитивтік тіл білімінде тіл мен ойдың, тіл мен танымның арақатынасы адамның танымдық тәжірбиесінің көрінісі ретінде қарастырылады. Алғашқы қоғамдағы адам санасында орын алатын мифтік ойлаудың нәтижесі жайлы Ш. Уәлиханов мынадай ой айтады: «Жаратылыс пен адам! Міне, осы жаратылыс пен адам керемет, олардыңсыры не болмақ? Бүгінгі қазақтың жалпысына тән кемшін қасиет – парықсыздық. Парықсыздық – ойдың, сөздің, істің кемшіндігі. Сөздің парқын білмеу, яғни, өзінің айтқан сөзіне жауапкершілік танытпау, істің парқын білмеу, не істеп, не қою, неден бастап, немен аяқтау керек екендігін білмеу, ойланбау, жете түсінбеу – міне, ұлттың тәні мен жанын бойлап алған дерттің дерті осы. Мен де, ол да, олар да – бәріміз де парықсызбыз; көптің бірі болған, қиянда жүрген қазақтан бастап, жоғарыда жүрген ел басшыларына дейін осы індетке шалдыққан. Мақалада қазақ мифтік кейіпкерлерінің әлеуметтік сипаты ашылған. Сонымен қатар, аталмыш кейіпкерлердің экзистенциялық мақсаты жайында түрлі аналогиялық тұжырымдар жасалып, олардың қазіргі қоғамда алар рөлі мен маңызы жан-жақты. Қазақ мифологиясы Ежелгі мифтердің ертегілер мен аңыздардан айырмашылығы, мифтердің мазмұнында ертедегі халықтардың жаратылыстық-ғылыми және тарихи таным-түсініктері көбірек ұшырасады. Мифолог ғалымдардың айтуынша, қазақтың мифтік түсінігінде 200-ге жуық қаһарман мен кейіпкерлер бар екен. Бұл дегеніміз халқымыздың мифтік түсінігі өте бай деген сөз. Олардың арасында аса мықты. Биікте көк тәңірі, төменде қара жер жаралғанда, екеуінің арасында адам баласы жаралған». Көк Тәңірі (Көк аспан) – ол кәдімгі көзге көрінетін аспанға қарама-қарсы қойылатын заттық аспан емес. Адам таным, түйсігіндегі жаратушы екені анық. Халық ауыз әдебиеті үлгілерінде де әр істі бастарда жаратушыны еске алып, негізі неде екенін естен шығармағанын көреміз. Мысал ретінде жұмысымызда талдап жатқан қаһармандық жырдың бірі – «Қобыланды батыр» дастанынында. Мақалада қазақ мифтік әңгімелеріндегі ұлттық дүниетанымның көрініс табуы жанжақты талданады. Жалпы дүниетаным ұғымына нақты түсінік беріліп, философиялық, танымдық тұрғыдан сараланады. Мақалада қазақ мифтік әңгімелеріндегі ұлттық дүниетанымның көрініс табуы жанжақты талданады. Жалпы дүниетаным ұғымына нақты түсінік беріліп, философиялық, танымдық тұрғыдан сараланады. Қазақ мифтерінің түрлітүрлі қоғамдықәлеуметтік даму сатылары, тарихи деңгейлері мен тақырыптық аясына сипаттама жасалады. Мифолог ғалымдардың айтуынша, қазақтың мифтік түсінігінде 200-ге жуық қаһарман мен кейіпкерлер бар екен. Мифтің теориясы әлі күнге дейін толық құрылмағанымен миф туралы әр түрлі концепциялар, болжамдар XIX ғасырдың ортасынан бері қалыптаса бастаған. Солардың ішінде Э.Тейлордың, Г.Спенсордың, В.Вундттың, К.Г. Юнгтың, Р. Барттың, Дж.Фрезердің, Ф. Лосевтің және Қазақстан зерттеушілері Б.М. Тлеубердиев, Б. Ақбердиева, С.Е.Керімбаеваның да ғылыми тұспалдары бар. Қазақ халқы уақыт өлшемдерінің атауларын мифтік таныммен байланыстыра білген. ҚАЗАҚ МИФОЛОГИЯСЫНЫҢ ЗЕРТТЕЛУІНІҢ КЕЙБІР ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ мифтік таным-түсінік арқау болған, сол түсініктің негізінде құрылған ертегі, Қазақ мифтері. Алматы. Мифтік мотивтер түрлі дәрежеде көркемдік-эстетикалық міндетті арқалаған маңызды компонент ретінде әдеби аспектідегі зерттеулердің нысанына. О. Жанайдаров құрастырған «Ежелгі Қазақстан мифтері» энциклопедиясында көк бөріге байланысты біршама миф енген. «Ұмай ана және Аю батыр» мифінде толассыз жауған қардан халық түгел қырылып, тек Аю батыр тірі қалады. Күндердің бір күні Аю батыр жұртын кезіп келе жатса, көк бөрі қар астынан бірдеңе қазып жатады. Мақалада қазақ мифтік әңгімелеріндегі ұлттық дүниетанымның көрініс табуы жан­жақты талда­нады. «Таным – сыртқы заттар мен құбылыстардың, олардың қатынастарының адам санасында. Қалша қыдыр онымен үйленеді. Олардың арасынан қазақ халқының арғы атасы қазақ туады. Қазақтың үш ұлы -Бекарыс, Ақарыс, Жанарыстан қазақ халқын құраған үш жүздің ұрпағы тарайды. Отправить по электронной почте Написать об этом в блоге Опубликовать в Twitter Опубликовать в Facebook Поделиться в Pinterest. Мифология термині екі түрлі мағынада жұмсалады: біріншісі – белгілі бір ұлттың немесе жалпы адамзаттың көне дүниетанымының көрінісі саналатын мифтер.

отправить автомобиль поездом мен сені сүйіп қалдым текст, жаным сен қандайсың текст педагогикалық эксперимент түсінігі түрлері презентация, педагогикалық эксперимент мақсаты шақырады көктем караоке, көктем текст
qsi астана стоимость обучения
менің хоббиім кітап оқу эссе
қол моторикасын дамытуға арналған ашық сабақ
толық адам ілімі тәрбие сағаты жоспары
452 приказ мз рк адилет

.
==============================================================

~~~~~ асан пердешов кадирле ата ананды тирисинде ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


062-226-5193

평일 : 09:00 - 18:00
(점심시간 12:00 - 13:00 / 주말, 공휴일 휴무)

  • 상호 : 가승 감정평가사
  • 대표 : 오치훈
  • 전화 : 062-226-5193
  • 주소 : 광주광역시 동구 동명로 114, 4층(지산동)
  • 메일 : gaseung@kapaland.co.kr
  • 팩스 : 062-227-5193
  • 사업자등록번호 : 169-56-00607
Copyright © 감정평가사·행정사사무소 가승 All rights reserved.