педагогика ғылымының функциялары - жалпы педагогика бөлімдері > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

педагогика ғылымының функциялары - жалпы педагогика бөлімдері

페이지 정보

profile_image
작성자 Lacey
댓글 0건 조회 7회 작성일 24-09-23 10:11

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=педагогика+ғылымының+функциялары+жалпы+педагогика+бөлімдері
 
 
педагогика ғылымының функциялары - жалпы педагогика бөлімдері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Е) Мазмұндық. F) Шынайлылық; G) Теориялық; H) Жорамалдылық. 1126-нұсқа. Педагогиканың бөлімдері: А) Педагогиканың жалпы негіздері. Педагогика бөлімдерінің əдістемелік сипаттамасы» деп ата- Жалпы айтқанда, оқулық мазмұнында түпкілікті педагогиканың əдіснамалық сұрақтары баяндалып. Педагогика жалпы адам тәрбиесі жайындағы ғылым. Ал тәрбие жастарды әлеуметтік өмірге және еңбекке даярлап, оларға қоғамдық тарихи тәжірибені үйрету процесі. Педа¬гогика пәнін (зерттейтін) толық түсіну үшін ең алдымен негізгі педагогикалық ұғымдарды қарастырайық. Педагогика бұл-адамзат ғылымының ең ежелгі және қоғам дамуының ажырамас саласы болып табылады. Себебі: педагогикалық білім ұғымы ұрпақты білімге дайындау немесе тәрбиелеу мен байланысты адам әрекетінің ерекше аймағына кіреді. Педагогика барлық ғылымдар сияқты философия ғылымы аясында қарастырылды. Ежелгі грек философтарды Гераклит, Демокрит,Фальс, Сократ, Аристотель, Платон, т.б. ғылымдарының педагогикаға қосқан үлесі зор. «Педагогика» деген ұғым көне грек елдерінде б.э.б. 2,5 жылда пайда болған дейді. Педагогика деген сөз, яғни тәрмин, көне грек тілінен шыққан, ол балаларды ертіп жүру, баланы жетектеп мектепке апаруы деген сөз. Анығырақ айтатын болсақ. Жалпы педагогика бөлімдері: Педагогикалық психология, таным теориясы. Педагогика ғылымының функциялары: Ғылыми-теориялық, технологиялық. Қазіргі тәуелсіз Қазақстан Республикасында педагогика ғылымының зерттейтін негізгі мәселелері, проблемалары: қоғамды демократияландыру, ізгілендіру жағдайында адамның жеке тұлға болып қалыптасу проблемасы; Республиканың тарихи, мәдени, экономикалық, әлеуметтік ерекшелігі жағдайында жас ұрпақтың ұлттық санасын дамыту және халықтың бай дәстүрін тұтас педагогикалық процесте тиімді пайдалану проблемасы. Педагогика жалпы адам тәрбиесі жайындағы ғылым. Ал тәрбие жастарды әлеуметтік өмірге және еңбекке даярлап, оларға қоғамдық тарихи тәжірибені. Педагогика ғылымының бүгінгі таңда алатын орны ерекше. Педагогиканың жалпы негіздері Түсіндіру функциясы: педагогика ғылым ретінде педагогикалық. Педагогика ғылымының функциялары: № 5. Адамзат дәуірінің әр даму кезеңдеріндегі тәрбие және білім беру теориясы мен практикасын зерттейтін педагогика ғылымымының саласы: № 6. Қазіргі тәуелсіз Қазақстан Республикасында педагогика ғылымының зерттейтін негізгі мәселелері, проблемалары: қоғамды демократияландыру, ізгілендіру жағдайында адамның жеке тұлға болып қалыптасу проблемасы; Республиканың тарихи, мәдени, экономикалық, әлеуметтік ерекшелігі жағдайында жас ұрпақтың ұлттық санасын дамыту және халықтың бай дәстүрін тұтас педагогикалық процесте тиімді пайдалану проблемасы. Работа по теме: педагогикаааа. ВУЗ: ПГПИ. Страница 3. Дидактика принциптері, педагогика, психология негіздері, тәрбие мен оқытудың жалпы және жеке әдістемелерін;. педагогикалық этиканың нормаларын;. Жалпы педагогика. 1. Адам тәрбиесінің жалпы заңдылықтарын зерттейтін, барлық оқу-тәрбие мекемелеріндегі оқу-тәрбие үдерісінің жалпы негіздерін әзірлейтін. Үлес қосқан шіркеу өкілдері Августин.), Фома Аквинский есімдері ғылым тарихында сақталған. Бүгінгі күйінде жалпы білім беретін мектепті ойлап отырып, іске қосқан Лойола жəне оның ізбасарлары. Қайта тіктелу заманы (эпоха возрождения) аса жарқын ойшыл педагог-гуманистерді ғылым сахнасына келтірді. Олардың қатарында голландиялық Эразм Роттердамский, италияндық Витторино де Фельтре, француздық Франсуа Рабле жəне Мишель Монтень өздерінің педагогикалық еңбектерімен əйгілі болды. Педагогика көп заманға дейін философияның бөлігі болып, тек қана XVII ғасырда ол дербес ғылым лауазымына ие болды. Педагогика ғылымдарының докторы, профессор С. Т. Иманбаева педагогика ғылымдарының докторы жалпы сабақтар жүйесінде алатын орны, функциясы, оны таңдап. 20 Е) Мазмұндық. F) Шынайлылық; G) Теориялық; H) Жорамалдылық. 1126-нұсқа. Педагогиканың бөлімдері: А) Педагогиканың жалпы негіздері. Работа по теме: педагогикаааа. ВУЗ: ПГПИ. Страница 3.

үстеу оның жасалу жолдары, үстеу мысалдар сөйлем жаңа талаптарға сай музыка пәнін өткізу, музыка пәнінің мақсаты мен міндеттері usaid central asia сколько стоит электрогитара, купить электрогитару в алматы бу қауіпсіздік жастығы, отбасы банктен счет сатып алу украин халқының салт дәстүрі, орыс халқы туралы мәлімет трайфл рецепт, трайфл рецепт с печеньем биолан для купания, biolane гель для тела и волос состав қалай асылып өлуге болады, уксус ішсе не болады



үсік шалу, күйік үсік шалу алғашқы көмек туған күн құрбыма музыка скачать, балаларга арналган туган кун андери скачать яркий + за 2290 как подключить, тариф билайн 1990 20 гб как подключить 2023
адалдық туралы эссе
әмбебап ондық жіктеу деген не
петроглифы тамгалы картинки
мүшел жас әйелдер
әдебиеттік оқу 2 сынып алматыкітап

.
==============================================================

~~~~~ дискуссивті эссе құрылымы ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


062-226-5193

평일 : 09:00 - 18:00
(점심시간 12:00 - 13:00 / 주말, 공휴일 휴무)

  • 상호 : 가승 감정평가사
  • 대표 : 오치훈
  • 전화 : 062-226-5193
  • 주소 : 광주광역시 동구 동명로 114, 4층(지산동)
  • 메일 : gaseung@kapaland.co.kr
  • 팩스 : 062-227-5193
  • 사업자등록번호 : 169-56-00607
Copyright © 감정평가사·행정사사무소 가승 All rights reserved.