заманауи мұғалім қандай болу керек эссе - мен қазіргі заман педагогы мын эссе > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

заманауи мұғалім қандай болу керек эссе - мен қазіргі заман педагогы м…

페이지 정보

profile_image
작성자 Antonietta
댓글 0건 조회 7회 작성일 24-09-22 17:21

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
заманауи мұғалім қандай болу керек эссе - мен қазіргі заман педагогы мын эссе [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ол үшін педагог мамандар «Қалай оқыту керек?» деген сұраққа жауап берулері керек. Бұл сұраққа 15 елден 18 мың адам қатысқан Маккензи. Дюсекеева Гульайым Каирбаевна. Эссе. «Мен – қазіргі заман педагогімін!» Мен – заманауи педагогпін! 2005 жылы жас, заманауи және қарқынды дамып келе жатқан мемлекет – Қазақстан Республикамыздың астанасы, Астана қаласының гуманитарлық колледжіне «Мемлекеттік тілде оқымайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиет мамандығы» бойынша толық курсын бітірдім. Егер осыдан 20 жыл бұрын мұғалімдер өз оқушыларын көшеден іздесе, қазіргі заманда біз оларды интернет желілерінен іздейміз. Заманауи педагог – бұл өз ісінің кәсіби шебері, ол білім көзі болып қалу ғана емес, оқыту үрдісінің белсенді қатысушысы. Әрбір баланы оқу үрдісіне тарту оңай, бірақ кейде мұны жүзеге асыру қиын. Қазіргі заман педагогы қандай болуы керек, абай құнанбаев өмірбаяны қысқаша оның алдында ең бастысы болып қандай проблема болуы керек, қалай оқытамын деген сауалдарға көптеген әріптестер жауап іздей алады. Эссе " Мен. Бұл мұғалімнің терең дүниетанымы мен үлкен жүрегінен келіп шығады. Ал,ХХІ ғасырдың нағыз ұстазы қандай болмақ керек? Қазіргі заманғы педагогтар информатор, бақылаушы, тексеруші,жазалаушы қызметін тастап, керісінше ізденуші, зерттеуші, технолог, өнертапқыш,шығармашылықпен жұмыс істейтін жаңашыл болу керек. Баланы субъект ретінде қарастырып,оның өзін-өзі тануына жол ашу, жеке тұлға бойындағы қасиетті дамыту, «Мен» менталитетін қалыптастыру, білім мен тəрбиені жеке тұлғаға қарай бағыттау-бүгінгі таңдағы мұғалімінің кезек күттірмейтін қасиетті міндеті. Қазіргі заман мұғалімі туралы эссе, шығарма жазу? Қазіргі заманның оқушысының мұғалімі қандай болу керек? Олай дейтінім, мұғалім еңбегі біріншіден, адамзат қоғамы тарихында жинақталған. Мен– қазіргі заман педагогі ретінде өзім де заманауи әдіс­тәсілдерден құралақан болмауым керек деп санаймын. Керемет мұғалім көрсетеді, Ұлы мұғалім шабыттандырады. Ұстаз деген сөзді, ұстаз деген мамандықты мен ең қасиетті құндылық деп есептеймін. Себебі, ұстаздың алдына келмейтін адам болмайды. Әр бала үшін ұстаз оның екінші анасы, әкесі, досы. Себебі, баланың кішкентай жүрегі осы ұстаздан жылулықты, қамқорлықты сезіп, қамқоршы ретінде қабылдап, әрі өзінің досындай сырласа алады. Қазіргі уақытта 2-3 жастағы балалармен, І кіші «Б» «Сказка» тобында жұмыс істеймін. Бірінші санаттағы тәрбиешімін. Тәрбиеші – бала бойына білім нәрін себетін басты тұлға. Тәрбиеші мен тәрбиеленушінің арасындағы жаңаша қарым-қатынас арқылы ғана өз жемісін береді. Бүгінгі күн бәсекелестік пен жоғары технологияның, ғылым мен білімнің заманы. Сондықтан да мен өз ісімді жоспарлауда ең алдымен «ХХІ ғасырдың нағыз ұстазы қандай болуы керек?» — деген сұрақ тұрады. Білім беру мазмұнының жаңару жағдайында мұғалімнің кәсіби шеберлігін дамыту, біліктілігін арттыру арқылы жоғарғы сапа мен бәсекеге қабілеттілікке қол. Қазіргі заманғы педагогтар информатор, бақылаушы, тексеруші,жазалаушы қызметін тастап, керісінше ізденуші, зерттеуші, технолог, өнертапқыш,шығармашылықпен жұмыс істейтін жаңашыл болу керек. Баланы субъект ретінде қарастырып,оның өзін-өзі тануына жол ашу, жеке тұлға бойындағы қасиетті дамыту, «Мен» менталитетін қалыптастыру, білім мен тəрбиені жеке тұлғаға қарай бағыттау-бүгінгі таңдағы мұғалімінің кезек күттірмейтін қасиетті міндеті. Мұғалім ол – ұлы мамандық иесі. Ұлағатты ұстаздардың еңбегі мәңгі есте сақталады. Себебі ол бала мектеп табалдырығын аттаған сәттен бастап, оның екінші ата-анасына айналады. Ұстаз баланы тәрбиелеп. Мұғалім ол – өз ісінің шебері. Шебер адам қандай істе болсын қажет. Барлық адам шебер болу үшін көп оқып, көп еңбек еткісі келмейді. Қазіргі. Мұғалім ол – ұлы мамандық иесі. Ұлағатты ұстаздардың еңбегі мәңгі есте сақталады. Себебі ол бала мектеп табалдырығын аттаған сәттен бастап, оның екінші ата-анасына айналады. Ұстаз баланы тәрбиелеп. Заманауи мұғалім қандай болуы керек? Әрине, ол заман мен қазіргі кезді салыстырсақ, екеуі екі бөлек дүние. Бізді тәрбиелеген ұстаздарда еркіндік болды. Олар солай болу керек деп. Қазіргі заман педагогі қандай болу керек? эссе атты Эссе, шығарма, мазмұндама, пәні Барлық пәндер. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз! Қазіргі таңда заман талабына сай пән мұғалімі ғана болу аз, мұғалім – ұстаз, иноватор, иннотехник болуы тиіс. Мұғалім өзі иннотехник дәрежесіне.

оксигемоглобин образуется, дезоксигемоглобин казпочта актобе жилянка индекс, казпочта актобе нур сити индекс құлагер поэмасы талдау, құлагер поэмасы сатылай кешенді талдау тауелсиздик би, тәуелсіздік туралы эссе 6 сынып мидың толық жетілуі, ми дегеніміз не



aravia professional астана, aravia professional оптом журналистің құқықтары, журналистика таңдау пәні канат арбиев биография, арбиев павлодар тыныштық базарбаев bmw казахстан цены, купить бмв в казахстане бу құстарға байланысты жұмбақтар, қарға туралы жұмбақтар
қайтарымсыз грант 2023 өтініш беру
көз жетпес далам ел жетпес елім минус скачать
сөз тіркесінің байланысу тәсілдері
дария дарья
евро в тенге обменники алматы

.
==============================================================

~~~~~ абай құнанбаев өмірбаяны қысқаша ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


062-226-5193

평일 : 09:00 - 18:00
(점심시간 12:00 - 13:00 / 주말, 공휴일 휴무)

  • 상호 : 가승 감정평가사
  • 대표 : 오치훈
  • 전화 : 062-226-5193
  • 주소 : 광주광역시 동구 동명로 114, 4층(지산동)
  • 메일 : gaseung@kapaland.co.kr
  • 팩스 : 062-227-5193
  • 사업자등록번호 : 169-56-00607
Copyright © 감정평가사·행정사사무소 가승 All rights reserved.