оқыту әдістері туралы ұғым топтастыру - практикалық оқыту әдістері > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

оқыту әдістері туралы ұғым топтастыру - практикалық оқыту әдістері

페이지 정보

profile_image
작성자 Margie Kirschba…
댓글 0건 조회 36회 작성일 24-09-08 09:07

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=оқыту+әдістері+туралы+ұғым+топтастыру+практикалық+оқыту+әдістері
 
 
оқыту әдістері туралы ұғым топтастыру - практикалық оқыту әдістері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Оқыту әдістері — күрделі, көп жақты, көп сапалы құбылыс. Окыту әдістері арқылы объективтік заңдылықтар, мақсаттар, мазмұн, принциптер, оқыту формалары. Оқытушы: Садирова Г.Т. Педагогика 3 курс: мамма гель как мазать Оқыту әдістері туралы ұғым, топтастыру. Білімді алу көзіне қарай. Ең көп тараған топтастыру ол оқыту әдістерін. білім алу көзіне қарай топтастырылған оқыту әдістері. Ол 3-ке бөлінеді: сөздік, көрнекілік. және. практикалық әдістер. Ильина оқыту әдістемесін оқушылардың танымдық қызметін ұйымдастыру жолдары деп біледі. Осы тәрізді басқа да пікірлерді саралай келе, бәріне ортақ белгілерінің негізінде оқыту әдістемесінің анықтамасын беріп, жалпы әдістерін топтастыруға болады. Оқыту әдістері. Оқыту әдістері туралы ұғым, топтастыру. Педагогикалық процесте қолданылатын құралдар мен әдістер. 2. Тәжірибелік. Оқытуды ұйымдастыру формалары туралы ұғым, топтастыру. Ең көп тараған топтастыру ол оқыту әдістерін. білім алу көзіне қарай топтастырылған оқыту әдістері. Ол 3-ке бөлінеді: сөздік, көрнекілік. және. практикалық әдістер. Тәжірибелік әдістер: лабораториялық, практикалық, графикалық, әр түрлі жаттығу жұмыстары. Оқыту процесінде ең көп тараған дәстүрлі әдіс– сөздік немесе мұғалімнің ауызша баяндау әдісі. Педагогиканы оқытудың мазмұны, формалары мен әдістерін игеруге мүмкіндік ерекшеліктеріне назар аударылып, теориялық және практикалық. Оқыту әдістері, тәсілдері және құралдары туралы ұғым. 2. Оқыту әдістері және оларды жіктеу проблемасы. 3. Оқушыларға білім беретін дерек көздеріне сәйкес топтастырылған әдістер: сөздік әдістері, көрнекілік әдістері, тәжірибелік әдістер. 4. Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру туралы көзқарасқа сүйеніп жіктелген әдістер. 5. Оқытудың әдістері мен тәсілдерін іріктеп алу. Оқыту таным әрекетінің ерекше түрі және білім берудің негізгі. жолы. Оқытуда баланың таным қабілеті дамып. Оқу әдістері туралы ұғым, тарихты оқыту әдістерінің жіктелісіне деген түрлі көзқарастар. Оқыту әдістерін таңдау критериясы. Оқытудың «әдісі»мен «тәсілдер» ұғымдарының қатынастылғы. Оқытудың әдістері мен тәсілдерін іріктеп алу. Оқыту таным әрекетінің ерекше түрі және білім берудің негізгі. жолы. Оқытуда баланың таным қабілеті дамып. Тәжірибелік әдістер: лабораториялық, практикалық, графикалық, әр түрлі жаттығу жұмыстары. Оқыту процесінде ең көп тараған дәстүрлі әдіс– сөздік. Оқыту әдістері. Оқыту әдістері туралы ұғым, 157а алматы топтастыру. Педагогикалық процесте қолданылатын құралдар мен әдістер. 2. Тәжірибелік. Оқытуды ұйымдастыру формалары туралы ұғым, топтастыру. Оқытудың әдістері мен құралдары 2. Тақырыбы:Оқытудың әдістері мен құралдары. Мақсаты: Студенттерге оқытудың 3. Жоспары: Оқыту әдістері.



аяқталмаған сөйлем әдісі неге біз осы - атау кере деген не [Читать далее...]

Қазақ тіл білімінде тыныс белгілері жөніндегі алғашқы біз үтірдің қызметін елемей, сөйлемді іштей ажыратып Оқушы осы ойдың аяқталған шегін білуі. Оралхан Бөкейдің "Атау кере" романынан 10 үздік дәйексөз: 1.Пенде дегенің не нәрсеге қолы жетпесе, соған құштар келмей ме?! 2. Араның адамнан айырмашылығы болсайшы Жиған байлығың да бал секілді. Күндердің күні малтығып өлесің. Айырмасы көп, апа. Аяқталмаған сөйлем әдісі «АЯҚТАЛМАҒАН СӨЙЛЕМ»ӘДІСТЕМЕСІ Жүргізілген Жаңа сабақтан нені түсінгенін және не алғанын анық біледі Толық түсініп, сұрақтың басқа жағынан өз жауабын таба. Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, авто шины рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Аяқталмаған сөйлемдер әдістемесі, сондай-ақ психологиялық тестілеу құралы ретінде пайдаланылады, және оқшау ойын ретінде болады. шетелдік немесе орыс тілі. Романда жазушы Тағанның "НЕГЕ БІЗ ОСЫ" деген лекциясы арқылы өз ойын толық жеткізеді. "Оу, ағайын, ес-ақылдарыңды жиыңдар! БІЗ қатыгезденіп барамыз. БІЗ. Зерттеуші үшін зерделеуге себеп болатын осы фразалардан және НЕГЕ деген сұраулық шылаудан мәтін басталды. Келесі сөйлем осы ой­ды дәлелдей түседі. Тілдің прагматикалық аспектілері туралы ой-тұжырымдар жинақталады. қолданылатындығын дәл осы эмпирикалық зерттеу әдісі анықтайды. Сондай-ақ. Байланысты: Аяқталмаған сөйлемдер әдістемесі. Аяқталмаған сөйлемдер әдістемесі, Аяқталмаған сөйлемдер әдістемесі, Жасыл-сары-қызыл кесте есебі, 20, 2, әдебиет тізімі, Болл, DOC. Оралхан Бөкейдің «Атау-кере» хикаятындағы Тағанның «Неге біз осы?.» деген сөздерінен нені аңғарамыз? Оралхан Бөкейдің «Атау -кере» хикаяты- өткен ғасырдың 70-жылдары жазылған туынды. Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты. Аяқталмаған сөйлем әдісі «АЯҚТАЛМАҒАН СӨЙЛЕМ»ӘДІСТЕМЕСІ Жүргізілген Жаңа сабақтан нені түсінгенін және не алғанын анық біледі Толық түсініп, сұрақтың басқа жағынан өз жауабын таба. Зерттеуші үшін зерделеуге себеп болатын осы фразалардан және НЕГЕ деген сұраулық шылаудан мәтін басталды. Келесі сөйлем осы ой­ды дәлелдей түседі. Романда жазушы Тағанның "НЕГЕ БІЗ ОСЫ" деген лекциясы арқылы өз ойын толық жеткізеді. "Оу, ағайын, ес-ақылдарыңды жиыңдар! БІЗ қатыгезденіп барамыз. БІЗ.

құстар қайтып барады скачать, құстар қайтып барады скачать кавер клара толенбаева өмірбаян, клара толенбаева семья кітаптың пайда болу тарихы, кітап туралы қызықты мəлімет что можно продавать в массажном салоне, работа в массажном салоне как заработать денег школьнику в интернете, как заработать деньги школьнику 14 лет мүктер өсетін орман қалай аталады атыс ойындар, ойындар ойнау el captain, el capitan movie шетелде жұмыс істеу, шетелден жұмыс іздеу
туран астана общежитие
ұлтаралық қатынастарды реттеудегі бұұ
симметрия операциялары мен элементтері
прием алюминиевых банок кокшетау
этп госреестр

.
==============================================================

~~~~~ шөлейттену алдын алу ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


062-226-5193

평일 : 09:00 - 18:00
(점심시간 12:00 - 13:00 / 주말, 공휴일 휴무)

  • 상호 : 가승 감정평가사
  • 대표 : 오치훈
  • 전화 : 062-226-5193
  • 주소 : 광주광역시 동구 동명로 114, 4층(지산동)
  • 메일 : gaseung@kapaland.co.kr
  • 팩스 : 062-227-5193
  • 사업자등록번호 : 169-56-00607
Copyright © 감정평가사·행정사사무소 가승 All rights reserved.