сүрегінен музыкалық аспаптар жиһаздар мен қарындаштар жасалынатын ашық тұқымды өсімдік > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

сүрегінен музыкалық аспаптар жиһаздар мен қарындаштар жасалынатын ашық…

페이지 정보

profile_image
작성자 Kaley
댓글 0건 조회 48회 작성일 24-09-07 19:08

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
сүрегінен музыкалық аспаптар жиһаздар мен қарындаштар жасалынатын ашық тұқымды өсімдік [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Сүрегінен музыкалық аспаптар жиһаздар мен қарындаштар жасалынатын ашық тұқымды өсімдік Музыкалық аспаптың бір бүйірі ашық, екінші бүйірі жабық болып келеді. Жабық бүйірге жуандығы әртүрлі сым (ішек) тығылады, олардың әрқайсының астында екі тиектен болады. Самырсын сүрегінен музыкалық аспаптар, жиһаздар мен қарындаштар жасалады.+ 13. Солтүстік Тәңіртау өңірінде қылқан жапырақты. Қазақтың ішекті-шертпелі және көп ішекті аспаптары (тарихи-этнографиялық зерттеу). 12865. Дәстүрлі музыкалық аспаптар жүйесі әрбір халықтың, ұлт пен ұлыстың өз даму ортасына қарай. Самырсын сүрегінен музыкалық аспаптар, жиһаздар мен қарындаштар алынады. Қазіргі уақытта ағаш сүрегімен қатар ағаш бұтақтары, жапырағы, қабығы. Сыбызғы, қобыз, домбыра атауларының құрылымы мен мән-мағынасы. Қазақ фольклорының үлкен бір саласын музыкалық аспаптар, соларға арналған музыкалық шығармалар құрайды. Оларды бір стадиялық сипатына орай екі салаға. Қазақтың музыкалық аспаптары тарихы. Музыка әлемі -адамзат мәдениетінің байлығы ішіндегі мұхиттай шексіз, ғажайып дүние. Музыка да адамның асқақ, асыл ойлары, арман- мақсаты, ізгі. Қазақтың музыкалық аспаптары тарихы. Музыка әлемі -адамзат мәдениетінің байлығы ішіндегі мұхиттай шексіз, ғажайып дүние. Музыка да адамның асқақ, асыл ойлары, арман- мақсаты, ізгі. Аспаптың ішегін тарамыстан немесе шуда жіптен есіп тағады. Сыртқы тұрқы 48-50 см, қалыңдығы 8-10 см, кейде 7-ден 13 см-ға дейін есіліп, әбден қолдан өткен ішектер тартылып қабаттаса керіліп. Қазақтың музыкалық аспаптары үрмелі (саз, қос, қамыс және мүйіз сырнайлар, сыбызғы, адырна, ұран, керней), ішекті (жетіген, шертер, екі және үш ішекті домбыралар, қобыз), шалып ойнайтын. Қазақтың музыкалық аспаптар (домбыра, қобыз, сыбызғы, даңғара, үскірік, кепшік, шаңқобыз, жетіген т.б.) ғасырлар бойы ұрпақтан-ұрпаққа ауысып келе жатқан мәдени мұра. Қазақтың музыка. Бетіне жұқа тақтайдан қақпақ жабылып, үн беретін ойықтар салынады. Жетіген – қазақтың көнеден келе жатқан көп ішекті, үйірме уикипедия шертпелі музыкалық аспабы, пайда. Самырсын сүрегінен музыкалық аспаптар, жиһаздар мен қарындаштар жасалады.+ 13. Солтүстік Тәңіртау өңірінде қылқан жапырақты. Мұражайда ұлттық аспаптармен қоса, түркі тектес халықтар мен шет ел халықтарының үш жүзден аса музыкалық аспаптары қойылған тұрақты көрме залы. Қазіргі кезде көне үлгілері қайта жасалып, ұрмалы музыкалық аспаптар тобына қосылды. Домбыра — қазақ халқының арасына өте ерте және кең тараған. Музыкалық аспаптардың дыбыс шығару сапасы аспаптарды жасауда қолданылатын материалдардың түрі мен қасиетіне, пошымына, дыбыс шығару тәсіліне байланысты. Музыкалық аспаптардың алғашқы. Қазақтың дәстүрлі музыкалық аспаптардың ішінде ыспалы аспаптардың сипаты, заты және жасалу әдіс-тәсілдері жалпы түрік тектес халықтардың барлығына бірдей ортақ. Олардың бүгінге дейін сазген, қылқобыз, нарқобыз. Бұл шығарылған әуендер мұнан әрі дамытылып, аспапты орындаудағы күй пьеса түрінде бізге "Жетігеннің жетеуі" деген жалпы атпен жеткен. "Жетіген деген атау екі сөзден тұрады: жеті және ән. Қазақтың музыкалық аспаптары — ғасырлар бойы ұрпақтан-ұрпаққа мирас болып келе жатқан мәдени мұра. Қазақтың музыкалық аспаптарының өзіне тән үні (әуенділігі мен саздылығы), орындаушылық дәстү.



тарих пәнін оқытудың ерекшеліктері - тарихты оқыту әдістері мен тәсілдері [Читать далее...]

Мақаланың мақсаты- мектептегі модернизациялық процестерге сәйкес келетін тарихты оқытудың инновациялық әдістерінің ерекшеліктерін ашу. Тарих. Тарихты оқу барысында оқушыларда оқу еңбегі іскерліктері, оның ішінде ойлау және интеллектуалдық қабілеттер қалыптасады. Ол қабілеттер; тарихи мәтінді талдау, негізгі ойды ерекшелеу. Тарихты оқытудағы әдістерге жаңаша әдістер келіп қосылды. Қазақстан тарихы жеке пән ретінде оқу бағдарламасына енгізіліп, оқытыла бастады. Осы. Қашықтықтан оқыту – компьютерлік және телекоммуникациялық технологияларға негізделген оқытудың құралдары мен түрлері, білім беру үрдісінде үздік дәстүрлі және. «Қазақстан тарихы» пәнін оқытудың заманауи әдістері. 2. «Қазақстан тарихы» пәнін оқытудың заманауи әдістерін қолданудың тиімділігі. Қорытынды. Пайдаланған әдебиеттер тізімі. Кіріспе. Бүгінгі күні рeспубликамызда білім беру жүйесінің түбегейлі өзгeріске ұшырауы анықталғаны баршамызға аян. Оқу курсында тарихты оқыту әдістемесінің теориялық негіздері жан-жақты қамтылып, оқушыларға тарихи білім берудің әдістері мен тәсілдері, олардың оқу икемділігі мен дағдыларын қалыптастыру, тарих сабағын ұйымдастырудың тәсілдері және оқу процестерінде жаңа технологияларды қолдану сияқты мәселелер теориялық және әдістемелік тұрғыдан баяндалады. Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихын оқытудың ерекшеліктері. Пән және курс мақсаттары, негізгі оқу материалы. Қазақ мемлекетінің құрылу тарихы. Облыстық оқу-әдістемелік кабинетінің ұйымдастыруымен аудандар мен Тараз қалалық білім бөлімдерінің әдіскерлері және тарих пәнінің мұғалімдеріне арналған. Ерекшелігі. 60-80 жж тарихты оқытудағы өзгерістер. Тақырып 3 Тарихты оқытудың әдістері, құралдары, тәсілдері. Жоспар. 1 Тарихты оқытудың әдістері туралы түсінік. Тарихты оқыту әдістемесі атты Презентация, пәні Тарихты оқыту үдерісінде тарихи Проблемалық оқытудың негізі ерекшелігі – оқушының білетіні мен. «Қазақстан тарихы» пәнін оқытудың заманауи әдістері. 2. «Қазақстан тарихы» пәнін оқытудың заманауи әдістерін қолданудың тиімділігі. Қорытынды. Пайдаланған әдебиеттер тізімі. Кіріспе. Бүгінгі күні рeспубликамызда білім беру жүйесінің түбегейлі өзгeріске ұшырауы анықталғаны баршамызға аян. Ол. тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында тарихты оқыту процесінің заңдылығын. зерттеу және оқып-үйренуге арналады. Сонымен әдістеме оқу процесін. ұйымдастыру мен оның негізгі факторларын жетілдіруге бағытталады. XX. ғасыр басындағы көрнекті әдіскер К.А.Иванов әдістеменің маңызды міндеттері деп. Мектепте тарихты оқыту әдістемесі. Тарихты оқытудың тәсілдері. Тарихты оқытуда көрнекілік құралдарын пайдалану. Тарихты оқыту әдістемесі пәнінен дәріс сабақтарының тезистері. Тарихты оқыту әдістемесі қоғам алдында тұрған жас ұрпақты тәрбиелеудің кешенді міндеттерін іске асыруға қызмет жасайды. Тарихты оқыту әдістемесі тарих ғылымдарымен бірге философия, әлеуметтану, мәдениеттану, педагогика, психология, дидактика талаптары логика сияқты ғылым салаларымен тығыз байланыста дамиды. Білім беру жүйесін бәсекеге қабілеттілікке жеткізу міндеттері мен білім мазмұнын жаңарту аясында жалпы білім беретін мектептердегі «Қазақстан тарихы» пәнін. Ол. тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында тарихты оқыту процесінің заңдылығын. зерттеу және оқып-үйренуге арналады. Сонымен әдістеме оқу процесін. ұйымдастыру мен оның негізгі факторларын жетілдіруге бағытталады. XX. ғасыр басындағы көрнекті әдіскер К.А.Иванов әдістеменің маңызды міндеттері деп. Тарих пәнін оқытудың әдістері мен әдістемелік әдіс-тәсілдері. Оқыту әдістерін топтастыру. Оқыту әдістері туралы ұғым. Оқыту әдістерін топтастыру. Оқыту. Тарихты оқытудағы әдістерге жаңаша әдістер келіп қосылды. Қазақстан тарихы жеке пән ретінде оқу бағдарламасына енгізіліп, оқытыла бастады. Осы.

artsport edu kz телефон, edu.kz регистрация 10 казахских примет, приметы на казахском языке с переводом конустың бүйір бетінің ауданы формула менің сүйікті қалам диалог, алматы әсем қала эссе 4 сынып ғылыми жобаға пікір математика, ғылыми жоба математика 7 сынып
қысқаша мақал мәтелдер
глобальные проблемы человечества обществознание
очаг смерти : трк президента представил фильм о
шығармашылық диктант
қыз ұзату сыңсу скачать

.
==============================================================

~~~~~ жылжымайтын мүлікті сатып алу сатып алу-сату ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


062-226-5193

평일 : 09:00 - 18:00
(점심시간 12:00 - 13:00 / 주말, 공휴일 휴무)

  • 상호 : 가승 감정평가사
  • 대표 : 오치훈
  • 전화 : 062-226-5193
  • 주소 : 광주광역시 동구 동명로 114, 4층(지산동)
  • 메일 : gaseung@kapaland.co.kr
  • 팩스 : 062-227-5193
  • 사업자등록번호 : 169-56-00607
Copyright © 감정평가사·행정사사무소 가승 All rights reserved.